توهین کنندگان به ائمه (ع) را اعدام کنید
یهودپژوهی ، يهودشناسي ، يهود و رسانه ، يهود و فرقه ها

به دستگاه های امنیتی جمهوری اسلامی ایران توصیه می شود که هر چه سریع تر با هدف جلوگیری از گسترش فعالیت این کاربران توهین کننده و برای خنثی کردن توطئه کثیف و شوم آنان، آنها را شناسایی و تحویل دادگاه دهند تا پس از محاکمه، به مجازاتشان که اعدام است – به دلیل مرتد شدن – برسند.

به گزارش شیعه آنلاین، اکنون دیگر بر هیچ کسی پنهان نیست که طرح مورد اهانت قرار دادن ائمه علیهم السلام از طریق ساخت صفحات اینترنتی، کشیدن کاریکاتور، ساختن جک و غیره، طرحی جامع از سوی دشمنان اهل بیت علیهم السلام است تا ضمن حرمت شکنی، توهین به ائمه را به اقدامی ساده و طبیعی تبدیل کنند.

ماجرا از حدود یک سال پیش آغاز شد. هنگامی که صفحه ای در سایت اجتماعی فیسبوک بنام "کمپین یادآوری امام نقی به شیعیان" راه اندازی شد. در آن صفحه بدترین و وقیح ترین اهانت ها به ائمه و به ویژه امام علی النقی علیه السلام شد. در همان زمان با واکنش خودجوش عاشقان و پیروان ائمه علیهم السلام، صفحات بسیار زیادی برای مقابله با این صفحه ایجاد شد و عکس تعدادی از فعالان توهین کننده نیز در سایت های مختلف منتشر شد و از پیروان اهل بیت علیهم السلام خواسته شد که با شناسایی آنان، زمینه بازداشت و برخورد با این افراد را فراهم کنند.

با این ابتکارعمل، تعداد زیادی از این فعالان توهین کننده، از مورد اهانت قرار دادن امام هادی و فعالیت در صفحه "کمپین یادآوری امام نقی به شیعیان" ابراز ندامت و پشیمانی کردند و صفحات خود را بستند.

پس از گذشت چند ماه، باز هم صدای توهین های جدید به گوش رسید. انتشار کاریکاتور و ساختن جک، شیوه جدید طراحان توطئه توهین، برای مورد اهانت قرار دادن ساحت مقدس ائمه علیهم السلام بود. در همان زمان از مرجع عالیقدر، حضرت آیت الله شیخ «لطف الله صافی گلپایگانی» استفتائی در این باره شد، و ایشان حکم ارتداد برای افراد توهین کننده صادر کردند.

پس از گذشت چند روز از صدور این فتوا، که به صورت گسترده هم منتشر نشده بود، «شاهین نجفی» خواننده ایرانی مقیم آلمان، آهنگ جدید خود را منتشر کرد و در آن بدترین توهین ها به ساحت مقدس امام هادی علیه السلام را انجام داد. پس از انتشار این آهنگ، خبرگزاری فارس فتوای حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را منتشر کرد و فردای آن روز نیز پایگاه خبری شیعه آنلاین برای کشتن «شاهین نجفی» جایزه تعیین کرد. انتشار این دو خبر بازتاب بسیار گسترده ای در رسانه های بین الملل داشت به گونه ای که خواننده موهن از ترس جانش در محل نامعلومی پنهان شد.

اکنون و پس از گذشت حدود یک ماه از این ماجرا، طرح مورد اهانت قرار دادن ائمه علیهم السلام وارد فاز جدیدی شده است. حدود دو روز پیش صفحه جدیدی تحت عنوان "کمپین یادآوری امام سجاد به شیعیان" در سایت فیسبوک راه اندازی شد. این توهین کنندگان اکنون قصد دارند ساحت مقدس امام سجاد علیه السلام را مورد اهانت و هتک حرمت قرار دهند.

بر همین اساس به نظر مي رسد بهتر است دستگاه های امنیتی جمهوری اسلامی ایران هر چه سریع تر با هدف جلوگیری از گسترش فعالیت این کاربران توهین کننده و برای خنثی کردن توطئه کثیف و شوم آنان، آنها را شناسایی و تحویل دادگاه دهند تا پس از محاکمه، به مجازاتشان که اعدام است – به دلیل مرتد شدن – برسند.
 
منبه: شیعه آنلاین




تاریخ: 15 / 3 / 1391برچسب:,
ارسال توسط تسبيحات

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 12299
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1